keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

strange wind blowing through us all


tässä pari minun naamaani, koska siksi.
Odottelen tutkintotodistusta ja Valviran kanisteriin eliccäs rekisteriin pääsemistä ja sijaistelen autistiohjaajana. Yritän keksiä miksi rupean isona. Ahdistaa, kun ei ole enää muuta stressattavaa kuin raha, nyt kun koulu on loppu! Olen nimittäin aika varma siitä, että mielenterveystyöhön minusta ei enää olisi. Olen vahingossa aivopeseytynyt näkemään pyskiatrian liian vastenmielisen epäeettiseksi hoitotyön kategoriaksi, mutta en oikein ole varma vielä, missä muussa olen hyvä. Treenailen tätä ohjaustyötä tässä nyt sit ahkerasti. Vittu ma olen pihalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

JOTENKIN

Oma kuva
kroonisesti jämähtänyt norsunvittu-autistihatuksi. en tuu kaikkien kanssa toimeen, vaan näyttelen tarvittaessa helposti lähestyttävää ja miellyttävää olentoa. ulkoilmatapahtumissa pitää mun mielestä saada tupakoida. blogilla ei ole keskeistä ideaa, kunhan oksennan tänne jotain silloin tällöin. työkseni hoivaan ja kylvetän organismeja, joiden spyyke ei ollut yhtä kestävää materiaalia kuin elämä. kuvat oon ite ottanu!! joskus käytän liikaa huutomerkkejä.

Lukijat